Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-28 02:06:24
Drambliukas rašė:
> Man atrodo jis ten rase, kad pas ji ne vienas toks kambarys. O jus skaiciuojat tik 1
> kambari

Aš skaičiuoju bendrai. Suminę galią/energiją. Ir niekaip neįsivaizduoju,
kaip galima deginti 300W šviesos (dieną-naktį). Jei naktimis tokios
galios lemputės nedega, tai primetant daugmaž normalų pattern'ą (paros
režimas: dieną namuose mažai kas tesėdi, nes visi darbuose, o didžiają
dienos dalį daugmaž šviesu ir šviesų deginti nereikia, tai visas tūsas
vakare), tai reikštų, kad tais švieeeeesiais švieeeeesiais vakarais, net
gerokai juos ištempiant iki 6h, apšvietimas _kiekvieną_vakarą_,
_visas_6h_turėjo_veikti_ _maksimalia_, instaliacine _galia_ (~1 kW), kad
per mėnesį prisuktų 80 Lt...
Visiškai nesiriša pasakojimas, o iš to ir teiginiai apie atsiperkamumą,
led'inę panacėją yra kvailoki.
Sakyčiau akivaizdus apšvietimo nenormalumas, kurį jau seniausiai reikėjo
ir galima buvo išspręsti ir be led'ų.