Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-01 10:02:27
As apsvietima dariau, kad nebutu jokiu transformatoriu, o cokolis butu
E14. Jeigu jau buciau rinkes transformatorines tai is karto vedziociau
zemos itampos apsvietimo tinkla su STORAIS laidais.

Kaitrines lemputes turi salutini efekta, kad 95% savo vatu skiria
sildymui. Nesunku isivaizduoti kW galingumo tepalini radiatoriu svetaineje.
Kaitrines lemputes buna A,B...iki E "taupumo". Yprastos yra E. Maximoje
prisipirkau 60w po 3,99 lito C taupumo. Is isvaizdos iprasta kaitrine,
bet ideta i dar viena stiklini apvalkala. Isukau 10 tokiu 30m2
svetaineje palei sienas. Blankoka. Normalios kaitrines 600w lemputes
svetaine but apsvietusios ryskiai...

As pabandymui prisipirkau po 10 litu tokiu LED'u po 220 lm
http://www.senukai.lt/statyba-remontas/elektros-ir-apsvietimo-prekes/lempos/sviesos-diodu-lempos-led/sviesos-diodu-lempa-26-w-led-60-e14-120-vagner-sdh_4.html
Isukau tualete 2 vnt. Tai prietema. Kambaryje 6 lemputes - irgi
prietema. Tokia pati prietema kaip ir isukus ne 6 lemputes, o viena. Jos
sviecia man kryptingai - ant grindu tokie maziau metro apsviesti ratilai.

Ta proga pasiskaiciau, kad 100w kaitrine lempute atiotinka 1200 lm. Tai
butu daugiau kaip 50 litu, jeigu perskaiciuoti o LED'ines lemputes.
Taigi mano 6 LED'ai po 200 lm turetu kambaryje atitikti 100w lempute, o
sviecia LED'ai taip lyg butu silpmesne lempute, negu 40w. Taigi man
persasi mintis, kad uz 100w kaitrine lempute atitinktu investicija i
LED'us ne mazesne kaip 100-150 litu.