Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-05-09 13:57:27
Bet kaip jus atsibodot su tokiom savo istorijom ir viena tiesa visam
pasauliui. Nu vaziuoja tavo tevukas pencinikas iki 10kkm per metus -
valio, jam 15 metu senumo Meriva tinka. Pandai va ir troike pilnamete
tinka, nes vaziuoja po 8kkm per metus. Bet dx zmoniu tai netinka, tada
eini ir perki naujesne/patogesne/patikimesne/isirasyk_ka_nori. Gali ir
nori moket grynais - ok, nenori isleist grynu - perki lizingu, gali
nauja, gali nenauja, koks skirtumas? Pats pries 5 metus emiau 2 metu
auto, lizingu, su 2.33% palukanom - cia tipo brangu ir buciau axujennai
sutaupes emes grynais? Nu buciau ~dvacoka, bet saskaitoj is karto 10k
maziau liktu - man taip nepatinka. Pirkt kibira uz 2k ir vaziuot po
30kkm per metus - sorry, man nevariantas, neturiu mechaniko igudziu,
keltuvo ir svarkes namie, kaip Sail. O tvarkyt servisuose - uzsipypsi ir
kainuos dx laiko ir pinigu.