Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-07 14:24:28

> Man saugiau atrodo turet 6-12 menesiu atlyginima kaip 'nelieciama
> atsarga', nei 1-2 menesiu, ar is vis 0, bet kibiras be lizingo garaze,
> ar netgi butas (krizes metu nei vienas, nei kitas likvidumu nespindi).
> Tai stengiuos ir deliotis, kad ta nelieciama suma nemazetu, jei tam
> reikia susimoket bankui 3.4% metiniu uz lizinga - man tinka.

Ta tai suprantu.. men ir be lizingu ir kitu issipareigominu noris metu
alga matyt kaip atsarga.. tik auto keitimas kartais yra prognozuojamas,
tai jei yra 12 algu, tinka min 6 "nelieciamos", o jei lizingas 6 algu,
gal kiek anksciau saikingai paspaust iki 18algu = 6neliest + 12auto?..
Puikiai suprantu, kad ne visada gaunasi tuos extra sukaupt..
o kas tada.. tinka ir tie 3,4% lizingui.. tiesiog naturalus poreikis
siek tiek lenkia finansus.. lizingas ta sprendzia, bet amzinas lizingas
i auto parko atnaujinimus = gal viena karta pasispausti tereikejo..
Buna, kad ir pasispaudi.. bet ateina sikna ir viska sueda..