Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-04 13:55:03
Tai va tame ir esmė - gyvent iš paskutinių centų yra negerai, bet
gyvenant taip dar papildomai lįst į skolas ant realiai ne pirmo būtinumo
santykinai trumpo eksploatacijos laiko daiktų, kaip mašinos, ifonai ar
ten kokios madingesnės šmutkės yra kaip minimum kvaila. Ten koks būstas
- OK, anas paprastai staigiai ir netikėtai nesugrius, jo vertė staiga
nepataps nulinė.
Aš nelabai suvokiu tos aritmetikos - babkių nėr, bet reikia pirkt
mašiną, už ją permokant lizingavimo palūkanų forma, permokant draudimo
įmokų forma, nes yra rizika sukalt mašiną ir jos netekt dar nepabaigus
išsimokėt, permokant eksploatacijos išlaidų forma, bo dažniausiai
turimas pinigų kiekis leistų nusipirkt, tarkim, kokį kompaktinį
viedriuką, bet norisi prabangesnio "džipo" ar ten kokio merso/bemso,
kurio ir remontai brangiau kainuoja, ir kuro daugiau reikia vien dėl
didesnės masės. Matyt, kai savarankiškas gyvenimas pradedamas gerbūvį
kuriant ieškant vietų kur sutaupyt, o ne kaip užsidirbt, tai taip
skaičiuot ir neišmokstama, o ir iš to gyvenimo skolon rato ištrūkt
nelengva...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i