Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-05-07 09:17:29
Daug skaiciuku ir formuliu, o realiai kai susidelioji skaiciukus ir turi
140 eur menesine imoka vs minus 8k saskaitoj - man labiau tinka 140 per
menesi. Nes is ju palukanu nepilnas dvacokas ir man tai tinka kaip
mokestis uz likusius saskaitoj 8k. O tie 140 - cia 2 bakai kuro per
menesi, siaip jau :)