Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: benamis
Data: 2018-05-03 23:21:36
Kartais nesi is tu bambekliu, kuriems bankai tai velnio istaigos ir gink
dieve reikia kuo maziau ju paslaugu naudotis?

Mano nuomone 90% zmoniu baugina tie netolygumai islaidose. Norisi matyti
pastovuma ir mokant uz iphone po 50 kas menesi tau lieka 950 kuriais
toliau gali disponuoti. Tai visai kas kita negu nueiti ir iskart atsegti
1k eur