Tema: Re: Q: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: kb
Data: 2018-05-02 15:50:56
Nezinau, ar gerai nupasakojau situacija. Radau auto mobile.de
kaina/auto man atrodo ok. Dabar problemele, kad as tiek $$$ neturiu,
kad is ten pirkciau us savo. Todel noriu ja lizinguotis Lietuvoje. Bet
auto DE, o ne LT. Tai ko gero kad ir tas pats Swed/Seb Lizingas man
parodys vidurini pirsta...

Klausiau, ar buna zmoniu/imoniu, kurios nuperka auto is tokio uzsienio
(uz kazokia sutarta X eur suma kaip paslaugos mokesti) ir padeda
susitvarkyti lizinga? :)