Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: fenix
Data: 2018-05-07 00:07:11
2018.05.06 23:59, Dainiushas rašė:
> kas turėjo, ką turėjo? Nu tai turėjo, tai kas iš to? ten iš vargo
> turėjo, gi neįdėsi movos su varikliu skersai. Ir vienas dalykas
> ventiliatorius 1.4 varikliui, kitas - 3.5 plius kondyškės hujyškės.

bmw m43 vs d15 skirtumas mazesnis nei 1.4 ir 3.5. kondiske kregzdej
labiau isimtis nei taisykle. civika irgi su kondyske esu mates ir netgi
vaziaves.

tas vargas veikia visumoj geriau nei termomova

> IR jei tau civike tas nesugedo, tai nereiškia kad ta esmė nėra gendanti
> iš esmės. Kaip jau sakiau - tada gedo davikliai, varžos rėlės, variklių
> šepetėliai. Dabar genda variklių valdymo elektronika.

nu nera sugede NEI VIENAI eksploatuotai auto, tame tarpe ir tarnybinis
autoparkas, tevu/uosviu ir siaip darbovieciu auto. taip 15-20 pavyzdziu
per 15metu. rimtai. egzotisku gedimu dxja, kad radiatoriaus
ventiliatorius pareitu - nebuvo.