Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-07 00:35:27
tai o kiek termomovų sugedę buvo?

ir tu tikras kad ten tose interneto raudose viskas surašyta taip kaip
yra? Nes nu tų BNW aplink tai daug buvo, bet apie temomovas labai raudų
nepamenu. Nu nors aišku, jei termomova vadint sulūžusius difuzorius,
užsikimšusius radiatorius, nusisukusias vandens pompas, tai tada tikrai
pzdc :D. Bo kad temomova veiktų - jei reikia idlinant pasitraukt karšto
oro nuo radiatoriaus, kad susikabintų. Nepatraukia - nu ir pzdc.