Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-08 01:07:40
On 5/7/18 19:15, benamis wrote:
> atsipalaiduok, inzinieriau, mano mintis buvo, kad gamintojas sugalvoja
> kokia nagla sistema, tarkime stop-start. R&D isleidzia kalna pinigu tam
> featurui igyvendinti. Aisku jis kaip opcija tik prestiziniuose
> modeliuose atsiranda. Bet know-how juk lieka ir kai des sita featura i
> fiesta jiems tiek daug jau nebekainuos. O sitas featuras puikiai veikia
> ir fiestoj, kad ir kaip jus cia nenorit tiketi:)

Kur gi ne, zinoma kad kainuos. Bo tam featurui reik det brangesni
starteri, brangesne AGM baKterija, krust smegenus del varinkelio tepimo
etc etc. Cia ne softas kuri tiesiog ipylei ir ramu. Ir R&D islaidos
niekur nedings, bo kazkuri ten piestos varinkeli teks visaip perdarinet
kad atitiktu start-stop reikalavimus.

Kad tau pordas ja idejo reiskia tik tiek, kad ES juos dulkina del
flotiles CO2 sumos. Ir nereiskia kad jis pordui nieko nekainuoja, tiesio
baudos uz CO2 virsijima brangesnes.

Kitu fyciu tau uz dyka niekas neduos, ipac naujam modely kuri tu ir taip
pasiruoses pirkt ir dar uz fycias susimoket. Bo nju ir shainy.