Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-08 10:18:16
Tarp 8-10 ir 12 šiaip jau labai nemažas laiko tarpas.

"Edo"  wrote in message news:pcrir5$vmm$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane dukra gana mazai ciupinejus smartfona. Nu ir taip susikloste
situacija, kad paciupinejo. Sugebejo susirast viska kas ja domina (kol kas
pagrinde youtube) nieko nesugadindama. Aisku ne tas lygis, kur 3meciai patys
zaidimus instaliuojasi, bet panasu, kad buti smartfono user'iu labai mazai
smegenu uztenka. Nesukciau sau galvos jei vaikas iki 8-10 metu nelabai
gaudosi su sitom technologijom :-)

E.

--
Free News Reader