Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Tomas
Data: 2018-05-07 22:29:56
einanx kiek raidziu priklyke

ar verta skaityt, gal kas santrauka?

"CodeC"  parašė naujienų news:pcp8bt$2lo$1@trimpas.omnitel.net...

ne visi vafliais gime, nespresk pagal save.
visi tie 'juodai dienai' ir kruva skolu ir lizingu yra priesingos
barikadu puses. vien jau NT paskola yra didele zopa, as ja emiau tik
tada, kai praktiskai susitaupiau arti visos sumos, su nedidele paskola
is artimuju buciau atidaves, kad ir sekancia diena viska.
o cia rasinejantys kazkaip 'netycia' nepaminejo vieno - esminio -
niuanso. kai turi kruva lizingu ir paskolu, reiskia esi priristas ir
isipareigojes. jei ir turi dar kazka pasitaupes, tai matomai +- tiek,
kad iseitum ant nulio, atidaves viska, ka skolingas. cia geriausiu
atveju. realiai visos krizes parode, kad paskoliniai sulenda i dar
didesnes skolas visam gyvenimui. dengia vienas skolas kitom ir t.t.
man nulis skolu jau tris kart gyvenime leido iseiti i dideli pliusa
keiciant darba, pareigas i geriau apmokama. tuos pora metu, kai turejau
skola, jutau didziuli spaudima ir nesijauciau laisvas daryt sprendimu,
eit gyvenime i prieki. kad nutiks vadinama 'juo diena' paraidziui, kai
visi eis mustis del grikiu - mazai tiketina. labiau tiketina, kad sedesi
toj pacioj skylej 10 metu uz ta pacia alga, kaltinsi visus aplink ir
atidavinesi savo lizingus.
vietoj to, kad turedamas rezerva ir pora kart nusivyles situacija darbe
numotum ranka ir iseitum kitur. nes iseiti, reiskia kuri laika pagyventi
is to, ka turi, ar bent jau didele dalim tuo parizikuoti. man tai su
kaupu pasiteisino tris kart jau. ir zinau, kad bet kuriuo metu vel galiu
padaryt taip pat - esu laisvas. isnuomot buta ir su seima isvaziuot
pagyvent belekur europoj vos tik tai pasirodys verta - easy, poros
savaiciu reikalas.