Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: benamis
Data: 2018-05-07 23:08:31
Kredito įmoka – suma, kurią Jūs sumokate Bankui Kredito sutartyje (ar
susitarime su Banku) nurodytą
dieną. Kredito įmoka apima grąžinamo kredito sumos dalį ir palūkanas,
tačiau neapima delspinigių ir
kitų baudų.

Draudimo suma yra pinigų suma lygi Kredito sutarties dvylikos mėnesių
Kredito įmokų sumai, bet ne
didesnė nei Draudimo liudijime nurodytas limitas.

kalkuliatoriuje rodo 300e imokai draudimas 9eur menesiui. Pats tokia
pacia suma sutaupytum per 3 metus...