Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-07 10:22:16
> Priminsiu, kad palukanos uz auto lizinga lygios infliacijai ;) Is kitos
> puses - tie 8k yra kaip saugos pagalve keliem menesiam, jei grys
> Kubylius. Ir man ramiau gyvent, kai ten yra babkiu.

8k keliems menesiams? .. nu tai pagalvoji, kad Kubilius
grizo, uzmarinuoji ~700Eur/men ir po metu turi tuos 8k ..
likusius 4 metus - kompensuoji ta false alarm padidintom islaidom :)

PS. man paciam atidet ~700Eur/men jau sioks toks pereboras butu..
Ir ne del to, kad islaidauju .. elementariai neuzkalu baisiai daug :)