Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: benamis
Data: 2018-05-03 22:23:42
Uz kiek reikia pirkti, kad skaitytusi jog "uzdirbi masinai"? Kad is
atlyginimo nusipirkt? Tai siulai didziajai daliai vazineti su 1k eur
vertes automobiliu?

Man tai niekaip nedaeina kas cia per nusistatymas, kad jeigu perki
lizingu tai jau esi ubagas ir paskolinis tampi visam gyvenimui. Nores,
grazins greiciau, nenores - mokes daugiau maziau prognozuojamo dydzio
imokas.