Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Tomas
Data: 2018-05-08 21:56:18
manau garantuotai :DDD
uz kiek perekupu garantuoji? visa autopliusa jau patikrinai?

"tomasz"  parašė naujienų news:pcsk21$qg0$1@trimpas.omnitel.net...

DE gal ir nesukineja fliukai  ridos, tau geriau zinot,  LT tai manau
garantuotai perekupai atsuka.
o ir siaip tavo morkva greiciausiai isimtis.

tai imk kita modeli. :)
ir ne per 3 metus, o per penkis.
nes 18 keur per 3 metus, gaunasi istvirkimaspagal kai kuriuos.

del penkiameciu po 6 keur ir pem tukstanciu rida be ir be rymonto skamba
optimistiskai imho.
kiek kryziuotis duoda garantijos?

--

t.