Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-08 22:28:58
On 5/8/18 18:42, tomasz wrote:
> DE gal ir nesukineja fliukai  ridos, tau geriau zinot,  LT tai manau garantuotai perekupai atsuka.
> o ir siaip tavo morkva greiciausiai isimtis.

Kodel isimtis? Daug kas vazineja taip kaip as. Man darbas - namai per
metus gaunasi 4tkm, plius dar tiek pat bbzh kur.

> tai imk kita modeli. :)
> ir ne per 3 metus, o per penkis.
> nes 18 keur per 3 metus, gaunasi istvirkimaspagal kai kuriuos.

Tai kad tiek gaunasi. Pajamk kukle troike (be excesu) ir bus jau palei
50keur, o lizingo reitas virs 600eur/men. Padaugink is 36 ir vualia.

> del penkiameciu po 6 keur ir pem tukstanciu rida be ir be rymonto skamba optimistiskai imho.
> kiek kryziuotis duoda garantijos?

Kiek tik nori. Metai arba du buna defaultu, veliau gali prasitest jei
nori uz pora simtu eur per metus. Tik nuo 100tkm pradeda prastet
salygos. Bet jei jami kibira su 60tkm, tai dar keliems metams uztenka.