Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-05-07 17:06:16
As tik kazkaip dar rysio nepagaunu. Nu vaziuoja ir mano vaikai i
Druskininkus ir panasias vietas. Ir su dviraciais ten vazinejam ir seip
pajudam - nors prisipazinsiu, visu prisitraukimu nepadarom.... Tik su
lizinginiu karuciu dazniausiai. Tai cia kaip - nesiskaito?

"ostapas"  wrote in message news:pcpmbj$fev$1@trimpas.omnitel.net...

Kažin kas bus, kai tas dvylikametis bandys darbą susirast smartfonų
išauklėtoj visuomenėj? Nesijaus biškį atsilikęs ir dirbantis už 30% to, ką
gauna draugai?

On 2018-05-07 13:25, Tomas wrote:

> Va codecas susikrauna dviračius ir vaikus į miniveną, ir nusiveža į kokius
> druskininkus, šiaip pavažinėt. Finansiškai minusas, bet gyvenimo prasme
> gal ir pliusas?

ziurek biski ilgesnej perspektyvoj ir finansiskai pliusas gausis -
nereiks dvylikameciam sprest mitybos, antsvorio ir elgesio sutrikimo
problemu ir dar gyvo velnio nesamoniu, su kuriais anksciau ar veliau
susiduria smartfonu isaukleti vaikai. ir cia tik vienas atvejis, ju yra
ir daugiau.