Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-04 14:13:33
Ten gi pas jį apačioj parašyta, kokias mašinas pirkt reikia kad būtų amžina
laimė.

"VaidasB"  wrote in message news:pchf3d$i9h$1@trimpas.omnitel.net...

rizika sukalt mašiną ir neturėt nieko yra didesnė turint nedraustą kibirą.
Turėjom 10m corsą, kuri pradžioje tarsi džiugino, bet galiausiai pradėjo
ryt pinigus lygioj vietoj. Atrodo ištisai mašina servise. Nusprendėm
pirkt lizingu naujesnių metų, ne džipą, mersą ar bemsą. Kad nereiktų
ištisai servise gyvent. Kažkaip tas modelis, kad moki įmokas lizingui ir
važinėji su apynauje mašina, kuri nepisa proto, man pasirodė
priimtinesnis, negu turėt seną kibirą ir prieš kiekvieną kelionę tikėtis
- "nu kas dabar tau yra?"