Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-05-07 14:14:15
> Nebuvo, bet mano situacija kita.. butas be kredito, be palukanu, bet
> galiu issivaizduot, kad ji emiau ir tai kainuoja sakykim ~250 Eur/men ir
> det tas imokas papildomai i saskaita.
> Paemes buta - praktiskai ir likau ant nulio.. bet po kurio laiko
> atsistato kazkas apciuopiamo..

Man saugiau atrodo turet 6-12 menesiu atlyginima kaip 'nelieciama
atsarga', nei 1-2 menesiu, ar is vis 0, bet kibiras be lizingo garaze,
ar netgi butas (krizes metu nei vienas, nei kitas likvidumu nespindi).
Tai stengiuos ir deliotis, kad ta nelieciama suma nemazetu, jei tam
reikia susimoket bankui 3.4% metiniu uz lizinga - man tinka.