Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-05 13:47:33
> rizika sukalt mašiną ir neturėt nieko yra didesnė turint nedraustą kibirą.
> Turėjom 10m corsą, kuri pradžioje tarsi džiugino, bet galiausiai pradėjo
> ryt pinigus lygioj vietoj. Atrodo ištisai mašina servise. Nusprendėm
> pirkt lizingu naujesnių metų, ne džipą, mersą ar bemsą. Kad nereiktų
> ištisai servise gyvent. Kažkaip tas modelis, kad moki įmokas lizingui ir
> važinėji su apynauje mašina, kuri nepisa proto, man pasirodė
> priimtinesnis, negu turėt seną kibirą ir prieš kiekvieną kelionę tikėtis
> - "nu kas dabar tau yra?"

kiek laiko 10m corsa dare ta "is pradziu tarsi dziugino"?
kiek jai metu buvo, kai nutare gyventi servise?
kiek nauja, na dabar jau apynauje, nepisdama proto $ suede?
koks tos apynaujes amzius?.. kazkada ji pataps "10m senumo Corsa".

jei tampa priimtina tik "nauja-apynauje", tai kas kokius 5 ar max 8
metus reikia kartoti "nauja auto lizingu" + "senstelejusios pardavima"?

aisku yra niuansu, jei seimoj tarkim dvi
auto ir medziojami zuikiai is dvivamzdzio :)

tiesa, kad del lizingu - kai kurie lizingai totaliai pigus.
sakykim busto atveju kai buvo iki 1% .. tai net turint pilna
suma, gebejimus derint poreikius ir galimybes, klausimas
ar neverta paimti tarkim 30kEur uz "iki 1% palukanom",
apmoket apiforminimo ikainius vien tam, kad artimiausiu
metu saskaitoje isliktu tie +30kEur ir tai kainuotu iki ~25Eur/men
Ypac jei paskui "gali prireik vartojimo paskolos" ar
"auto lizingo" (speju naujoms irgi pigus, o naudotoms 3-3,5% ?).