Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-06 23:00:23
tu gal durnas? Kur mechaninis daiktas kuriame nėra kam gest, o kur
laidai davikliai varžos rėlės elektra elektros varikliai ir kitas šūdas.

Primesk, kad tuo laiku kai termomovos buvo "ant bangos" nebuvo net
normaliai kuo ventiliatoriaus apsukas valdyt. Arba per varžą vos pučia
arba kaukia kaip kylantis lėktuvas. O termomova švelniai tyliai ir
visada tiek kiek reikia pučia.