Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-09 11:36:44

> Kiek pamenu pas tave ji gal >10 metų? T.y. pirkta (kaip plemiumas) apynaujė, nedaug važinėta ir rūpestingai prižiūrėta. T.y.
> tikėtina, kad nesudrožta ir didelių rūpesčių nekelia.
>
> Dainiušas tuo tarpu čia siūlo imti iš turgaus už 2000€, nes džiugina ir nieko nekainuoja.

O gal labiau pagal palimybes?

Pvz. nutiko tevukui laime (jo besotis Sharanas '96 galu gale patapo
neapsimoka remontuot, o salonas, elektronika, laidai, spyneles ir pan.
apie svalke svajojo jau kokius 5 metus).. nu ka.. pasieme kazkokia
ten bezinine Meriva '03, nes dyzeliu ko gero nei 10kkm nenuvaziuosi,
tevukas jau pensijoj, tai paliko 1,5k .. praejo TA.. nu ir visai kolkas laimingas..
Ar reikejo ir jam kokia lizingine pajamt uz koki puse ar trecdali pensijos per men?