Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-05 18:34:18
> Na, kiek laiko džiugino , sunku įvardint, nes po poros metų intensyvaus
> naudojimo Kaunas- Vilnius, išėjo į 5 metų "važinėjimo po miestą" režimą.
> Kia dabar pagalvoji, tai servise ji lankėsi ir anksčiau, bet gal ne taip
> užknisdavo. Pastaruosius du metus (2003 gimimo) pradėjo lįsti visokios
> mistinės problemos, kaip netraukia lygioj vietoj, sugedo vairo lazda,
> kondicionierius ir dar bbž kiek visokių dalykų.

> Apynaujės amžius 2 metai, kadangi dar tik pusmetis, tai kainavo nauji
> valytuvai, kurių niekiap neuždedu. Ir dar vasarinės padangos.

Sakykim;

2016-2018 - apynauje (lizingai, kasko, valytuvai ir pan.)
2009-2016 - Corsa '03 (amzius nuo 6metu iki 13metu - visko buvo)

Bet irgi .. ar sakykim ~6metu dar padoria Corsa
eina lygint su ~11metu ta pacia Corsa - jau ir verte
ne ta, ir byret pradeda, gal ir dziugint nustoja ..

> Pas mane patį touranas, pirktas 4m senumo. Nors pradžioj teko kelias
> dalis pakeist, bet nekaprizingas iki dabar. Bet vistiek žiūrinėju
> keitimo variantą, nes mane nauja-apynaujė variantas lizingu labiau tenkina.

pirktas tai 4m.. o kiek jam dabar :) .. gal jau "logiskas"
laikas ji keist .. o imt kita ~2014 ar ~2018 - kartais ir kaina
ne tiek skirias, o ir salygos naujos bent lizingams ir
kasko (jei koks featured) gali but visai patrauklios..