Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: CodeC
Data: 2018-05-07 12:35:23
tai nenauji viedrai butu 3 iseje. kaip ir man vietoj eurovano su sviezia
rida. bet tai cia toks lyginimas galimas tada, kai realiai nesupranti nx
ta masina perki ir kazin ar tau jos apskritai reik. nes jeigu as perku
septynvienti, tai todel, kad man jo reik, ir man px kazkokios lupenos
naujos nuo 10k prasideda. tokios pat lupenos biski padroztos nuo 1k
prasideda, tai ka? kai nestovi ir pro langa matai kaimyno nauja x5, tai
matyt tada atsiranda prasme pirkt naujus kazkajus ir panasias
ujobiscias, kad bent is tolo panasaus dydzio butu ir biski blizgetu
nuplovus. va cia lizingas rulina.