Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-07 10:15:35
> Daug skaiciuku ir formuliu, o realiai kai susidelioji skaiciukus ir turi
> 140 eur menesine imoka vs minus 8k saskaitoj - man labiau tinka 140 per
> menesi. Nes is ju palukanu nepilnas dvacokas ir man tai tinka kaip
> mokestis uz likusius saskaitoj 8k. O tie 140 - cia 2 bakai kuro per
> menesi, siaip jau :)

Realiai jei saskaitoje 15k ir auto uz 15k .. tada taip, moki tuos ~20Eur/men,
kad pora pirmu metu toje saskaitoje butu ne 0 Eur, o 8000 Eur..
Kartais nesmagu seimos santaupas nunulinti, ypac jei ne viena auto,
namas, vaikai ir pan. Tada kaip ir tenka imti ta "nebrangu lizinga"..

Bet jei saskaitoj 20k ir auto uz 15k, tai nesuprantu to lizingo..
20 Eur/men * 48men = ~1000 Eur palukanoms..
Galima su savo kaupiamaja saskaita sudaryt "lizingo sutarti" ir
kas menesi i ja primetyt po ~167-250 Eur/men = ~2-3k per metus..

PS. tie 140 - ~4 kartai iki gerkles .. kazka tokio isgeria per 2 menesiu..