Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: benamis
Data: 2018-05-07 22:50:41

On 07.05.18 20:57, MRT wrote:

> benami, ar tikrai?.. nera ten draudiminiu atveju tiesiog
> "leidzia nemoket imoku, uztenka tik priskaiciuotas palukanas apmoket"..

Kad man atrodo paskolos dali + palukanas dengia. Reiktu susirasti info,
gal ir ne taip kazka pamenu. Pats neemiau tai gal ir praleidau pro ausis
koki svarbu momenta

> nes tokiu atveju turek tuos 0,3*12=3600 Eur uzmarinuotu
> ir is esmes lieki netgi su geresniu draudimu..

Bet visada tu babkiu truksta, tai tas tai anas, o kaip nesimarinuoja
taip nesimarinuoja:)

> o jei prarandi pajamas, be kuriu sunku isgyvent, tai ne
> tik NT kredita dengt problema, bet ir gyvent problema.

tai taip, bet jeigu saskaitoje ne visiskas nulis, draudimas dengia
paskolos imokas, lizingine auto parduodi ir sakyciau galima atsitiesti.
Ne kas metus tos zopos pareina...

> emei paskola, draudesi nuo siknos ir vis vien dar benammis? :)

Matyt kazka blogai darau:) Beje, juokas juokais, bet keliaudamas vis
stebiuosi kokiose gerose vietose bomzai gyvena - vidury centro, prie
izymiu objektu matrasa pasitiese guli sau. O as tuo tarpu lenkiu nugara,
skolinuosi is banko ir gyvenu uzkampy kazkur:D Kazkokia neteisybe