Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: CodeC
Data: 2018-05-06 21:25:12
jo, termomova yra afigiena problema...
as nei pries pirkdamas, nei turedamas nei poto jokiu siaubo istoriju
negirdejau is tu, kas normalias masinas turejo. apie uzdroztus lavonus
as nekalbu. kai bmw perkamas tik uz tiek, kad gaunasi skersas ubytas,
tai poto tokie va kaip tu prisiklause ir bludija nesamones. ten
apskritai nera kam gesti, jeigu auto nenujotas ir priziurimas.
o jeigu nesugebi termomovos sugedusios susitaisyt ir padrozi su tokia
dugnais, nu tai nieks nekaltas.