Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-03 22:42:41
turbūt už tiek, kad paėmus tą sumą iš stalčiaus ar sąskaitos ten dar
normaliai liktų? O su 1k vertės automobiliu dar ne taip ir retai
važiuoju, nejaučiu jokio diskomforto.

kas link, tai niekas apie ubagus nekalba. bet nu mano supratimu, už
skolintus gali pirkt kas yra būtinai reikalingas na ar kažkokią svajonę.
Bet tai kai svajonėse viskas nuo namo iki paskutinio modelio iPhone, tai
nu ką aš žinau :)