Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: CodeC
Data: 2018-05-05 22:34:38
nu kazkaip aniem iki dabar ne poxui. gyvena nebe bulviu lysvej, bet
nuomotam bendrabuty 'mieste', vazineja pakaitom dirbt i londonus
visokius ir toliau kaltina aplinka del visu savo 'nelaimiu'. apie naujas
kartonkes pelkej ir pseudo masinas nebesvajoja, vazineja kuom papuola ir
eda ka papuola. tiesa, telefonas ir telikas(!) vistiek lizingu. o
skalbiankes net neturi, nes gi telikas geras yra svarbiau. taip as cia
apie viena poziauri atveji kalbu, pora dar truputi maziau ziauriu zinau,
bet irgi zaizdas iki dabar laizosi ir panasu, kad tai ilgam ir jauciu
uzlips ant to pacio greblio dar ne karta jei tik kas ji po kojom numes.
tik vienas bet - facebuke sukeltos 'aukso' laiku 'auksines' fotkes is
turkiju ir visokiu dubaju :) nostalgija ...