Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: benamis
Data: 2018-05-07 20:15:13
atsipalaiduok, inzinieriau, mano mintis buvo, kad gamintojas sugalvoja 
kokia nagla sistema, tarkime stop-start. R&D isleidzia kalna pinigu tam 
featurui igyvendinti. Aisku jis kaip opcija tik prestiziniuose 
modeliuose atsiranda. Bet know-how juk lieka ir kai des sita featura i 
fiesta jiems tiek daug jau nebekainuos. O sitas featuras puikiai veikia 
ir fiestoj, kad ir kaip jus cia nenorit tiketi:)


On 07.05.18 11:47, CodeC wrote:
> ane? prailgini nauja modeli keliais cm, vaziuokles kampus biski pakeiti, 
> gumas kitokias/kitaip sudedi, paziuri, kad 'panasiai' kaip pas 'tuos' 
> 'turetu gautis' ir mojuoji veliava jau? o va koks 'senas' bmw/mersas tai 
> viska realybej isbandes. zjb botanikai projektuoja mintyse siais laikais.
> 
> On 2018-05-06 17:05, benamis wrote:
>> desimtmecius jau dedama sistema, tikrai nereikia isradineti dviracio 
>> kiekvienai naujai isleidziamai auto.
>>
>> Sakyciau kaip tik gerai, kai nauja navarota atidirba ant premiumu, 
>> pasimoko is klaidu, o tada paleidzia ir i ekonomini automobili
>>
>> On 06.05.18 15:48, Invertuota panda wrote:
>>> On 5/6/18 15:24, benamis wrote:
>>>> labai abejoju, bet tarkime:)
>>>
>>> Ne tarkime o faktas. Is vienos puses, nes geresnis hardwaras, t.y. 
>>> pakaba. Is kitos puses, visokie ten boschai & co taip pat uzsiima 
>>> visiskai normalia rinkodara ir turi kruva ivairiu skirtingo krutumo 
>>> ABS versiju uz skirtingus pEnEgus.
>>> Ai, dar ir islaidos adaptacijai skiriasi. Jei pLemiumo davedinejimui 
>>> biudzetas leidzia skirti X00 inzinieriaus darbo valandu, tai fiestai 
>>> gali tekti aprisibot maza to dalim. Nes pigEi pardavinejant ner is ko 
>>> fiansuot gigantiskus bandymus ivairiom salygom.
>