Tema: Re: Q: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: kb
Data: 2018-05-03 23:32:54
brc idomia kainodara taiko. Auto stovinti DE pardavineja uz didesne
kaina negu jis stovi mobile.de + dar 5k eur + 500eur parvezimas. Cia
tik viena is pvz maciau ir patikrinau, kiek realiai ta auto kainuoja
pardavejo .de saite.

On 2018-05-02 21:25:50 +0000, Mantas said:

> [...]
>>> 1. Randu sau patinkancia masina DE arba NL
>>> 2. Noriu ja lizinguoti, ty neturiu tiek savo cash, kad pats pirkciau is