Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: VaidasB
Data: 2018-05-05 17:45:27
Na, kiek laiko džiugino , sunku įvardint, nes po poros metų intensyvaus
naudojimo Kaunas- Vilnius, išėjo į 5 metų "važinėjimo po miestą" režimą.
Kia dabar pagalvoji, tai servise ji lankėsi ir anksčiau, bet gal ne taip
užknisdavo. Pastaruosius du metus (2003 gimimo) pradėjo lįsti visokios
mistinės problemos, kaip netraukia lygioj vietoj, sugedo vairo lazda,
kondicionierius ir dar bbž kiek visokių dalykų.

Apynaujės amžius 2 metai, kadangi dar tik pusmetis, tai kainavo nauji
valytuvai, kurių niekiap neuždedu. Ir dar vasarinės padangos.

Pas mane patį touranas, pirktas 4m senumo. Nors pradžioj teko kelias
dalis pakeist, bet nekaprizingas iki dabar. Bet vistiek žiūrinėju
keitimo variantą, nes mane nauja-apynaujė variantas lizingu labiau tenkina.