Tema: Re: Automobilio pirkimas per mobile.de norint lizinguoti
Autorius: MRT
Data: 2018-05-07 11:34:45
> Tau yra gyvenime kadanors nutikusi shikna, kai reikejo babkiu staigiai
> ir gana daug? Man buvo ir ne karta. Paskutinis - pernai metais gaisras
> artimoje aplinkoje. Draudimas denge, bet realiai to neuzteko + babkes is
> jo pareidavo po to, kai jau sumoki uz darbus/medziagas. Ir to
> prasilenkimo buvo nemazai, kai savu pinigu ikista palei 8keur ir lauki,
> kol tau atgal draudimas perves. Butu saskaita tuscia - ka tada? Pyzdint
> i banka vartojamos su 12% metiniu,  ar grezt kreditke su 18% metiniu? Va
> ten tai pyzdiecas konkretus pinigu brangumo prasme. Auto su savo 3.4%
> [...]

Nebuvo, bet mano situacija kita.. butas be kredito, be palukanu, bet galiu issivaizduot,
kad ji emiau ir tai kainuoja sakykim ~250 Eur/men ir det tas imokas papildomai i saskaita.
Paemes buta - praktiskai ir likau ant nulio.. bet po kurio laiko atsistato kazkas apciuopiamo..
Suma, kuri guli saskaitoj sakykim kencia nuo infliacijos, bet ta infliacija ir
yra mano imoka uz tai, kad "gali nutikti sikna" .. nusinulinti per daug nesinori, o ypac
del kazkokio daikto kaip auto.. o jei nutiktu sikna, tai tuo metu ir lizingu tureti nenoreciau..

Bet as suprantu tavo argumentus - nuo gyvenimo budo ir tempo priklauso..
Matematiskai nera gausiai brangu tie 0,38% (buciau zinojes, buciau ir as rizikaves)
ar 3,4% (nors cia gerokai daugiau nei NT metines - reikejo ant NT skolint
extra 10k, kad nereiketu auto lizingui moketi 3,4%, nu bet dzin.. buvo prazuvo)..