Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: Edo
Data: 2020-12-22 10:49:54
Aš irgi manau, kad judėjimo ribojimai turi ribotą efektą, nes jie
nepakankamai logiški. Velse dėjo spalio gale karantiną, kur galėjai
varyt apsipirkt 5 km nuo namų jei mieste gyveni. Padėjo, sergančių
skaičiai staigiai krito. Tai pas mus labai sunku būtų užtikrint dėl
kaimuose prisideklaravusių miestiečių ir Širinskienių. Bet būtų kaip ir
rimtas ženklas, kad jeigu nemoki susitvarkyt deklaravimo duomenų - sėdi
namie. Aišku reikėtų duot savaitę žmonėms pasiruošt.

O iki šiol daugiausiai virusas plito per laiku negavusius žinutės iš
NVSC. Mano mamą taip užkrėtė kolegė, kurios vyras susirgo, o ji į darbą
atėjo. Ir tyli, kontaktų neišduoda. Tai tokius iš karto policijai
perduoti reikėtų, bet neturim algoritmų. Ir darbdaviai kiti naglai
žiūrėjo - nėra nedarbingumo, gerai jautiesi, tai pizdink dirbt.

E.