Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: juke
Data: 2020-12-20 15:09:00
Visi tie muilinimai "uzdarykime mokyklas ar sekshopus" is esmes girdisi
is suinteresuotu pusiu, kuriu tikslas yra uzdaryti kitus bet ne juos. Be
to, mes jau skaitome nuomoniu, kad pagal Konstitucija apskritai mes net
normalaus lockouto negalime padaryti pas save.

O realybe yra tokia, kad 3000 atveju per diena reiskia beveik 100k
atveju per menesi.
100k atveju per menesi tokiai saliai kaip Lietuva yra sakyciau ziauriai
AHUJIENI skaiciai. Jei nieko nedaryti, per pusmeti pasieks beveik visus
2.8 mln. Apskritai jau ir dabar beveik priartejome prie dedules Darvino.

Na o man praeito treciadienio ribojimai beveik nieko neinese naujo.
Viskas kas paliete jau buvo ivesta anksciau. Net pasivaikscioti as galiu
vaziuoti per visa miesta ir nieko. Kur cia grieztumas?