Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 19:23:38
Konkrečiai stabdė žmoną, ji deklaravusi gyvenamąją vietą rajone. Bet aš
apie tai, kad kažkokias pažymas su laiku visi išsiims, tuomet patys
pamatys, kad tas tikrinimas beprasmis. Dabar dar užkliūna tie, kurie
nesuspėjo jų išsiimti.
Gal dar per pačias šventes ir yra racijos kažką staigiai apriboti. Bet
sunkiai įsivaizduoju, kad darbo dienos rytą, daugiau kaipo savaitė iki
Kalėdų, visi masiškai važiuotų į Vilnių tusintis, kai ir tos tusinimosi
vietos uždarytos.