Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: G.K.
Data: 2020-12-21 14:26:37
Labai tikėtina jog mes su žmona užsikrėtėm per daiktus kuriuos, kaip
vėliau paaiškėjo, sergantis bendradarbis atvežė man į namus. Perduodant
daiktus jokio kontakto su bendradarbiu nebuvo ir prieš tai buvom nekėlę
kojos iš namų apie penkias dienas. Požymius pajutom su žmona kartu
praėjus maždaug keturiom dienom po to kai daiktai atsidūrė namuose.
Pasikeitusią savijautą aš pradžioje nelabai siejau su COVID, tačiau kai
žmona pasakė jog nejaučia nei kvapo nei skonio, supratom kame reikalas
ir sekančią dieną pasidarėm COVID testus. Atsakymas teigiamas.