Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-21 13:22:36
Galima po kokių trijų savaičių po kontakto antikūnų testą pasidaryt.
Beje, ir teigiamas PGR testas dar negarantuoja, kad sirgai koronavirusu
- gali būti koks mėginio užkrėtimas, galiausiai mėginiai sumaišyti ar
dar kas nors. Aš įsitikinau, kad tikrai persirgau koronavirusu tik kai
antikūnai atsirado.