Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-20 19:50:03
Kaip ir rašiau, pakartotinio apsikrėtimo atvejų yra, bet jie reti. Iki
šiol apie tokius atvejus išspausdinta straipsnelius medicininiuose
žurnaluose kaip "case report", ir tai ne visuose iki galo įrodyta, kad
tai pakartotinis apsikrėtimas, nes turi nusekvenuoti pirmo užsikrėtimo
virusą, po to antro, ir turi matytis, kad tai aiškiai skirtingi viruso
variantai.

Va čia kažkiek sistemiškesnis tyrimas ta tema, publikuotas spalį:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33037944/
Išvada: "According to this study, the phenomenon seems to be due to the
prolonged detection of SARS-CoV-2 RNA traces in respiratory samples of
recovered patients. The failure of the virus to replicate in vitro
suggests its inability to replicate in vivo."

Va čia spalio mėnesio ECDC (Europos ligų kontrolės ir prevencijos
centras) expertų grupės analizė šia tema. Jie literatūroje surado tik 6
neimunsupresuotų pacientų pilnai įrodytus pakartotinio užsikrėtimo
atvejus visame pasaulyje:
https://www.ecdc.europa.eu/sites/default/files/documents/Re-infection-and-viral-shedding-threat-assessment-brief.pdf
"Only six confirmed cases of SARS-CoV-2 reinfection have, to date, been
published. More potential cases of reinfection are reported in the media
and are under investigation, which will help to understand the
likelihood and possible conditions that allow a second infection in a
previous case. It is likely that the currently reported cases are
an under-estimate due to lack of comprehensive testing, particularly
early in the pandemic and, still today, among asymptomatic persons. So
whilst we can foresee an increase in identified reinfection cases as
testing capacity and testing rates increase (including of mild or
asymptomatic individuals), at present, the evidence indicates that
reinfection is an uncommon event. "

Tai kur tie 20-30%?