Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: GD
Data: 2020-12-20 14:34:24
O kodėl gi ne? Gal žmogaus žinios virusologijos srity gausiai lenkia tavo, mano, šimonytės ir mentų žinias. Gal jis dirba labėj, iš ten susiformavę automatiniai savisaugos įgudžiai ir įpročiai, gal apsistatęs teisingom ventiliacijos sistemom, filtrais, traukos spintom ir uv lempom, spiritu butą ir mašiną plauna kasdien, ką mes žinom? Gal gyvena skafandre. O tie ribojimai ir draudimai yra orientuoti į vidutinį statistinį pilietį. Kodėl manai, kad geriau žino bobų pulkelis, o ne jis pats?