Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-21 20:19:37
Čia daug kas aiškino, kokie teisingi ir apgalvoti valdžios nustatyti
ribojimai, o aš iš karto sakiau, kad tikrinti iš Vilniaus rajono
įvažiuojančius į Vilnių yra nesąmonė, bet valdžia tą supras kai pamatys
efektą, nes pagalvoti iš anksto tingisi. Šiandien jau policijos šefas
nustebęs porina, kad, pasirodo, beveik visi važiuojantys iš rajono arba
mieste dirba, arba turi NT ir atvirkščiai. Tai lyg ir nutarė, kad
važiavimo į miestus iš jų rajonų nekontroliuos. Gerai, kad nors kažką
keičia, kai pamato kas gaunasi.

Dabar vėl masinė psichozė Europoje dėl to angliško mutanto, nors nuo
rugsėjo jis jau neabejotinai visur išplitęs, o Lietuvoje gal ir sudaro
didelį procentą - juk niekas netyrė. Galėtų nors karantinuotis leisti.