Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 19:01:03
Bet stabdo įvažiuojant iš priemiesčių į Vilnių. Kai tu labai sąžiningas,
kartais sudėtinga greitai gauti tokią pažymą, pvz. mažoje įmonėje, kai
šefas nežinia kur (čia realus atvejis). Kitą vertus, ir pats gali
prirašyti krūvą visokiausių pažymų sau ir belekam turėdamas mokią UAB,
MB ar IĮ - kas ten ką nors sutikrins, svarbu popierius yra. Taip kad
dauguma tų formalių ribojimų neveikia, tik gaišina žmones ir švaisto
valstybės lėšas. Įsitikinęs, kad per savaitę visi, kas norės, susiveiks
reikiamus popierius, o pradžioje dėl jų neturėjimo kils nemažai problemų
ir nepiktnaudžiaujantiems.