Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 19:35:44
Jaučiu, motina geriau iš bado numirtų, nei leistų savimi rūpintis
kažkokiems socialiniams darbuotojams turėdama normalius vaikus. Tuo
labiau, kad nė karto su tom tarnybom reikalų neturėjau nei aš, nei joks
pažįstamas, neaišku kiek laiko viskas užtruktų ir koks dabar jų krūvis,
jei tokių, kuriais nėra kam rūpintis, dėl apribojimų padaugės dešimt
kartų. Ir nežinau kuo tas socialinis darbuotojas, apeinantis per dieną
krūvą įvairaus plauko žmonių yra saugesnis už dukrą/sūnų, galbūt
dirbantį nuotoliniu būdu arba iš viso persirgusį koronavirusu.