Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: juke
Data: 2020-12-20 21:29:42
Viskas kaip ir gerai. Taciau siuo atveju vienasis variantu pasiimti
motina pas save i namus kad nereiketu vazineti. Pasiima tas vaikas,
kuris maziausiai rizikingas. Kito atvejo tiesiog nera ir geriau jau
dabar apie tai pradeti galvoti.

Pagalvok kas bus jei is tikruju bus uzdrausta iseiti daugiau kaip 1-2km
spinduliu nuo namu. Ar ir tada visiems panasiems atvejams tures buti
isimtys suteiktos? Visi sedesim namuose, o kazkas vazines po 100km su
maisiukais?