Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: eSSas
Data: 2020-12-22 10:41:54
On 22/12/2020 10:26, RaR wrote:
> [...]
> bet dėl tų besimptomių ir žmonių nepakankamos baimės/nuovargio neveikia
> taip efektyviai.
> O šiaip, kiek suprantu, pas mus tikrų epidemiologų nėra. Yra Lingienės
> kontora, bet ten pagrinde higienistai. SAM iš viso pradžioje net
> nesugebėjo suskaičiuoti infekuotųjų, kai jų būdavo dešimtys - ilgą laiką
> kaip naujai infekuotus pateikdavo ir pakartotinai testuojamus, kol
> susizgribo ir balandžio 28 buvo -105 infekuotieji. Paskui savo kreives
> ėmė piešti matematikai, bet tai buvo kažkokios ekstrapoliacijos

Vyriausiosios epidemiologės niekas nei rodo, nei jai išsižiot leidžia.
Gal ir gerai, pagal anksčiau nuveiktus darbus (=0) sprendžiant. Su
matematikais viskas OK, prie kokių duomenų prieina - su tokiais dirba.

O va su medicininiais virusologais (kurie kartu su epidemiologais turėtų
sukti malūną) yra katastrofa. Už juos kalba arba bakteriofagistai (iš
mokslo pusės), arba išvis klounai - pavardėm gal neminėsiu, jie ir be to
garsūs

S.