Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-20 18:39:18
Pagal juos - galbūt. Bet ką tai bendro turi su mano atveju? Jau prieš
darantis testą niekas iš maniškių nebeišėjo iš namų, o aš apsigyvenau
atskirame kambaryje, nors buvau beveik tikras, kad testas bus neigiamas.
Mat kontaktų turėjau labai mažai, su užsikrėtusiais lyg ir jokių, be to
prieš kelias savaites smarkiai susirgo motina, gulėjo ligoninėje su
aukšta temperatūra, bet kovido testas buvo neigiamas, tad galvojau gal
nuo jos kokį nekovidinį brūdą pasigavau. Paaiškėjus, kad testas
teigiamas, visi namiškiai neiškėlė kojos iš namų dvi savaites, ilgiau už
mane, nes susirgusiam reikia izoliuotis tik 10 dienų po simptomų
pasireiškimo, jei paskutines 3 dienas neturi temperatūros.