Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 15:48:19
Galbūt, dauguma tokių ir yra, bet kaip žinau iš patirties, pasitaiko ir
idiotų, kurie nori parodyti savo valdžią. Galiausiai tie ribojimai
išvirs į tai, kad koks vienas-kitas naglesnis ar žioplesnis užsiraus, o
dauguma gudresnių pravažiuos, nesvarbu koks tikrasis jų kelionės
tikslas. O vis bendrai sugaiš laiko, kažkiek nervų ir pinigų.
Čia galima buvo duoti tikslesnius ir aiškesnius nurodymus. Jei žmogus
važiuoja vienas, tai dažniausiai su kažkokias reikalais, galėtų iš jų
viso nestabdyti. Jeigu važiuoja keliese, ypač skirtingų lyčių, vienos
šeimos nariai, ypač su nepilnamečiais - tuomet jau reikėtų įrodyti, kad
važiuoja ar veža nepilnametį kažkokiais svarbias reikalais, o ne pas
močiutę švęsti Kalėdų. Vieniši žmonės ar bevaikės poros atskirais
automobiliais galėtų pas tėvus važiuoti be apribojimų, bet tai vis tiek
smarkiai apribotų kelių šeimų susiėjimus nesudarant didelių problemų
visiems.