Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 22:29:34
O tai kitų pažymų negali atsispausdinti? Galiausiai gali būti duombazė,
kad mentas galėtų momentaliai patikrinti. Aišku, kad tai turėtų būti
oficialu, nesakau, kad tai dabar per kelias dienas padarytų. Jaučiu,
paskiepytiems išduos kažkokius pažymėjimus, tai va tokių natūraliai
paskiepytų, ir daug užtikrinčiau, jau nemažai yra. Daug kas net plazmą
pridavinėja ligoniams gydyti, bet turi laikytis visų apribojimų, kaip ir
kiti.